Răspunsuri

2014-03-01T18:38:36+02:00
Am atasat rezolvarea
desenul e bine, adica e adaptat problemei. partea grea(adica cu cifre) nu prea am cum sa o modific....este clar ca cele 2 probleme (asta si cu cea pe care mi-ai dat-o exemplu) sunt total diferite, deci au rezolvari diferite. eventual, unde am scris a= 45 poti scrie Nr a 3*15=45.
iti dau o poza cu o problema ca cea de sus
nu tocmai la fel'
bine
ACCEPTA-MI CEREREA CA SA VB PE CHAT
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-01T19:22:26+02:00
A.I____I____I____I4I
b.I____I
 Suma este 64 .
 64-4=60 suma partilor egale 
 60:4=15 ( b )
 15x3+4=49 ( a )
 Verificare : 49+15=64