Răspunsuri

2014-10-28T17:51:00+02:00
Virgula folosita desparte vocativul  (bine ai venit) de restul frazei( respectiv de subiect)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T17:51:07+02:00
Desparte o formulă ( structură ) în vocativ de restul frazei ! Interesant că aceeași situație o găsim și în limba engleză!! 
cu plăcere,și la fel cum am adăugat ,același lucru se întâmplă în libba engleză,adică Happy Birthday , ,,, New Year!
Bine ai venit NU ESTE INTERJECTIE !!! Interjecții sunt cioc,cioc,miau,ham ...
Probabil a scris din greșeală
cred ca ai dreptate mersi
mulțumesc pt. coroană