Răspunsuri

2014-03-01T18:12:28+02:00
Bun - bunicel , a imbuna , imbunat , bunatate, a imbunatati , imbunatatit , bunaciune 
35 4 35
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-01T18:13:03+02:00
Bun=bunatate,bunatati,bune,buna,imbunat,imbunate,imbunatatit,bunatatile. aceasta este familia lexicana. sper ca te-am ajutat!
38 4 38
articolele si terminatiile in functie de gen sau numar nu se pun. se pun doar sufixele. :)
da ok sufixe si prefixe nu?
elenaely sunt multumita ca te-am ajutat!
ok
da, doar sufixe si prefixe