Răspunsuri

2014-10-28T17:46:38+02:00
Dor - dorulet, dorut, indorat, nedor
astea sunt derivate!
DOR-dorinta,aspiratie,nazuinta,tendinta,pornire,jind,jinduire,alean,nostalgie,melancolie,apasare. MAI SCRI SI TU CA EU AM SPUS CE AM STIUT!!!!!OK
scuze...ce toanta sunt...scuze...ok imediat
duiosie,ravna. Dar in functie de context, poate avea ca sinonime si cuvintele pofta sau iubire, dragoste. atat stiu...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T17:47:59+02:00
Aspiratie, durere nostalgie,melancolie,alean,patimas suferinta
3 5 3