Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T17:44:41+02:00
Eu scrisei, tu scrisesi, el scrise, noi scriseram, voi scriserati, ei scrisera
Eu mancai, tu mancasi, el manca, noi mancaram, voi mancarati, ei mancara
Eu alergai, tu alergasi, el alerga, noi alergaram, voi alergarati,e i alergara
2014-10-28T17:49:21+02:00
El scrise,ea merse,:)))
ai de p mea da nu asa in p mea ft gura mati
numi manca punctele de geaba
asa trebuia
te dau pe youtube
is selly de youtube