Răspunsuri

2014-10-28T17:42:12+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T17:43:55+02:00
X+3 pe 4 = 5 pe 3 
x= 5 pe 3 - 3 pe 4 (Prima fractie o amplifici cu 4 iar cealalta cu 3 ) ⇒
x= 20 pe 12 - 9 pe 12
x= 11 pe 12
11 pe 12 + 3 pe 4 (Amplifica fractia a doua, adica 3 pe 4 cu 3 ) ⇒
=11 pe 12 + 9 pe 12= 20 pe 12 ( Simplifici rezultatul cu 2 ) =10 pe 6 ( Simplificam iar cu 2 ) Si ne da = 5 pe 3.
Sper ca te-am ajutat. :)
   
1 5 1