Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T17:31:09+02:00
Baietan - format prin derivare de la radacina " baiet b" cu sufixul "an "
copilas - format prin derivare de la radacina " copil " cu sufixul " as "
fratesc - format prin derivare de la radacina  "frate " cu sufixul "sc "
( a) inlemni - format prin derivare de la radacina "lemn " cu prefixul " in " si sufixul " i "
(a  regasi - format prin derivare de la radacina " gasi " cu prefixul " re"
scolarita - format prin derivare de la radacina "scolar" cu sufixul " ita "

49 4 49
Comentariul a fost şters
cu pl
mersi chiar imi trebuia
cu pl
2014-10-28T17:39:56+02:00
Baietan-format prin derivare cu sufixul "an' si radacina ''baiet''
copilas-format prin derivare cu sufixul 'as "' si radacina "'copil'
fratesc-format prin derivare cu sufixul "'esc'' si radacina ''frat''
a inlemni - format prin derivare cu prefixul ''in'' radacina ''lemn' si desinenta ''i''
a regasi - format prin derivare cu prefixul ''re'' si radacina '' gasi''
scolarita-format prin derivare cu sufixul ''arit'' radacina ''scol'' desinenta ''a''
19 4 19