folosind modelele date indicati expresii care conrin cuvantul cap
a se zapaci-asi pierde capul
cel mai rau dintre toti-...................
foarte de dimineata-..................
complet in intregime-..................
cu nici un pret -................
a se infumura-.........................


2

Răspunsuri

2014-10-28T17:28:15+02:00
Cel mai rau dintre toti - cel mai bataus
foarte de dimineata - cu noaptea-n cap


Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T17:33:40+02:00
Cel mai rau dintre toti-capul rautati
foarte de dimineata-cu noapte in cap
complet in intregime-capat intreg
cu nici un pret-nici in ruptul capului
a se infumura-a se incapatana
sper sa fie bine succes