Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T17:23:29+02:00
Propozitia este falsă . Deoarece D aparține lui EF adică este pe dreapta EF . sper că te-am ajutat . Eu sunt mereu online , și vrei să apelezi la mine . poți să-mi dai cerere de prietenie așa îți pot răspunde mai rapid . 
Stabiliti valoarea de adevar a propozitiei: daca D nu apartine EF, atunci punctele D, E si F sunt necoliniare
era nu apartine, scuze
Fi mai atentă pe viitor
Poi dacă D nu apartine lui EF , atunci propozitia este adevărată
mersi
2014-10-28T17:25:03+02:00