Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T17:18:19+02:00
Proprietatile rombuluia) Proprietati ale rombului comune cu paralelogramul1. Intr-un romb laturile opuse sunt congruente.ABCD - romb => [AB]≡[CD] si [BC]≡[AD]
2. Intr-un romb unghiurile opuse sunt congruente.ABCD - romb => m(∠A)≡m(∠C), m(∠B)≡m(∠D)3. Intr-un romb doua unghiuri consecutive sunt suplementare.ABCD - romb => m(∠A)+m(∠B) = m(∠B)+m(∠C) = m(∠C)+m(∠D) = m(∠D)+m(∠A) = 180o4. Intr-un romb diagonalele au acelasi mijloc.ABCD - romb, AC si BD diagonale 
si {O}=[AC]∩[BD] => [AO]≡[OC] si [BO]≡[OD]
b) Proprietati specifice rombului
Teorema: Rombul are toate laturile congruente.
ABCD - romb => [AB]≡[BC]≡[CD]≡[AD] 
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
2014-10-28T17:19:45+02:00
Are toate laturile egale,diagonalele se injumatatesc.diagola=dig1supra dig2supra 2 . Sper ca te-am ajutat.