Va rog sa imi supuneti si mie cu se citeste corect urmatoare poezie in engleza pt soara mea va rog
Colour me red,colour me blue
Colour me a rainbow too!
The ducks are brown,
The books are green,
The pencil case is pink.
What colour is the sun today?
It's a yellow sun,I think! MULTUMESC!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T17:25:04+02:00
Color mi red, color mi blu
color mi ă reinbău tu
dă dacs ar braun
dă bucs ar grin
dă pensăl cheis is pinc
uat color is dă san tudei
iţ ă ielău san ai tinc
2 5 2
2014-10-28T17:31:26+02:00
Calăr mi red,calăr mi blu Calăr mi beinbou țiu! Dă dacs ar braun, Dă bucs ar grin, Dă pensil cheis is pinc. Uat calăr is dă san țiusdey? Iț a uelău san, ai finck! CEL MAI BUN?
Calăr mi reibu țiu*
Color mi red, color mi blu
color mi ă reinbău tu
dă dacs ar braun
dă bucs ar grin
dă pensăl cheis is pinc
uat color is dă san tudei
iţ ă ielău san ai tinc