Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-01T17:26:42+02:00
Completiva directa raspunde la intrebarea "pe cine? ce?" la fel ca si complementul direct , in timp ce atributiva raspunde la "care? ce fel de?" .
Spre deosebire de subiectiva ,
completiva directa are intotdeauna un subiect in propozitia regenta (exprimat sau neexprimat) De ex: subiectiva: Se stie ca invat. "se stie" este un verb impersonal. Completiva este: Stie ca invat. pentru ca are subiect neexprimat "stie" (el/ea stie)
2014-03-01T17:32:57+02:00