Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T17:07:19+02:00
În citoplasmă se află organite comune, precum ribozomii, mitocondriile, aparatul Golgi(format din dictiozomi), vacuolele, lizozomi, reticulul endoplasmatic, peroxizomi, glioxizomi, precum și organite specifice, așa cum sunt plastidele, cloroplastul, neurofibrilele, miofibrilele, centrozomul (centrul celular), cili, flageli, incluziuni ergastice (citoplasmatice) și corpul Nissl 
2 5 2
2014-10-28T17:07:35+02:00