Răspunsuri

2014-10-28T17:06:27+02:00
H(inaltime)*(baza) :2  
adica , totul supra 2
Aria triunghiului=(inaltimea x baza)/2, adica:
Atriunghi=(b x h)/2.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T17:09:13+02:00
Aria triunghiului este egala cu (produsul lungimii unei laturi cu lungimea inaltimii corespunzatoare) supra 2.
Aria unui triunghi oarecare se poate calcula si cu formula √[p(p-a)(p-b)(p-c)] unde a,b si c sunt lungimile laturilor triunghiului, iar p este perimetrul triunghiului(a+b+c)supra2.(formula lui Heron)
Daca e triunghi dreptunghic, aria se poate calcula si cu formula (produsul dintre lungimile celor doua catete) supra 2.
Daca e triunghi echilateral, aria se poate calcula si cu formula (lungimea unei laturi la puterea a doua inmultita cu √3)supra 4.
2 5 2