Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T17:04:10+02:00
Priveghiuri-11 litere, 10 sunete
lungi-5 litere, 4 sunete
chiot-5 litere, 4 sunete
plangi-6 litere, 5 sunete
63 4 63
Comentariul a fost şters
Multumesc.
Comentariul a fost şters
Cand grupurile GHI , GHE , CHI , CHE sunt urmate de o vocala formeaza un sunet
2014-10-28T17:06:46+02:00
Priveghiuri - 11 litere, 9 sunete
lungi - 5 litere , 5 sunete
chiot - 5 litere , 3 sunete
plangi - 6 litere , 6 sunete
20 3 20