Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T16:57:54+02:00
Mama duce rapoartele in fiecare zi la sef
am cumparat doua ghiduri de la librarie
la chimie am invata despre tabelul cu elemente
am vazut un colier din cristale
rinichiul este format din doi lobi
Invatatoarea noastra are raportoare
Ghizii ne povestesc depre loc
Elementele sunt multe la chimie
2014-10-28T16:59:08+02:00
Acel om a fost ghidat de doi ghizi.
La acea prajitura de pun doua elemente secrete.
In munti minierii au gasit multe cristale.
Vizirul trebuie sa dea toate ropoartele faraonului.
Rinichiul bunicului este format din 2 lobi.