Răspunsuri

2014-03-01T17:15:12+02:00
A + b + c = 45 
a > c de 3 ori --> a = 3c 
b < c de 2 ori --> c = 2b 
a = 3c --> a= 6b 

6b + b + 2b = 45
9b = 45 --> c = 5
a = 3c --> a = 15 
b = 45 - a - c 
b = 45 - 15 - 5 
b = 25 
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-01T17:28:28+02:00
A |----|----|----|----|----|----|
b |----|
c |----|----|
impreuna 45
faci 45:9=5 ,(9 fiind numarul segmentelor)
am aflat ca fiecare segment este 5
atunci a=5x6
a=30
b=5
c=5x2
c=10