Răspunsuri

2014-03-01T17:11:55+02:00
Prin metoda grafica o poti rezolva  sau a= copilul si exprimi restul dupa el 
b=mama=2xa
c=tata= 3xa 
a+(2xa)+(3xa)=80
3a+ 2x5=80 | :5 si de aici incolo rezolvi tu.
21 3 21
a+b
a+b=80rezulta a=80-b
2a+3b=80 inlocuim 2(80-b) +3b=80
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-01T17:18:57+02:00
|----|----| mama
|----|----|-----| tata
|----| fiul
mama si tata au impreuna 80 de ani
atunci faci 80:5=16
fiul=16 ani
mama are 16x2=32
tata are 16x3=48
97 4 97