Răspunsuri

2014-03-01T16:53:52+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.


maria ii spune lui sa citeasca.

cartea lui matei este rupta.

lui andrei ii place matematica.

50 4 50
Comentariul a fost şters
cine m-a raportat si de ce?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-01T16:56:15+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Dativ : ( cui ? )  Lui ii plac acadelele.
Genitiv : Cartea lui e mare.
Articol hotarat : Baiatului ii place scoala.

Sper ca te-am ajutat.
96 4 96