Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T16:51:44+02:00
Caracteristica generala a zodiei Rac: semn negativ, feminin
Element definitoriu pentru zodia Rac: Apa
Calitate definitorie pentru zodia Rac: semn Cardinal (activitate)

Planetele si zodia Rac
Planeta guvernatoare: LunaPlaneta carierei profesionale: MartePlaneta dragostei: SaturnPlaneta câstigurilor financiare: SoarelePlaneta distractiei, a creativitatii si speculatiilor: PlutonPlaneta sanatatii si a muncii: JupiterPlaneta casei si a familiei: VenusPlaneta spiritualitatii: MecurCulorile zodiei Rac: albastru, argintiu
Pietre pretioase caracteristice pentru zodia Rac: piatra de luna, perla
Metale caracteristice pentru zodia Rac: argint
Ziua cea mai favorabila pentru zodia Rac: luni

Principalele calitati ale zodiei Rac: sensibilitate, nevoia de a ocroti, tenacitate
Cea mai puternica dorinta a nativului din zodia Rac: o viata de familie armonioasa
Defecte ale nativului din zodia Rac: sensibilitate excesiva, pesimism
1 5 1
2014-10-28T16:53:34+02:00
Zodia reprezinta anumite caracteristici comune intre oamenii care au aceeasi zodie , iar acestea pot fi aflate din zodiac , cautand la zodia reprezentativa datei tale de nastere . Racul :Culori: argintiu, safirul albastru sau verdele marin Anatomie: zona stomacului, sistem digestiv. Reprezinta potentialul inconstient al individului si sensibilitatea sa la lumea exterioara 
Social: pastrator al traditiei, conducator de scurta durata
Material: valorificarea bunurilor cu valoare de trecut, simt al acumularilor, arta de a pastra bine amintirile si mostenirile. 
Mental: autonomia asupra esteticului, tendinta de a deslusi mai mult cauza decat efectul. 
Emotional: capacitatea de simti dramatic, emotii declansate de obiecte, sensibilitate, feminitate
Guvernatorul (planeta) traditional: Luna 
Guvernatorul ierarhic: Neptun 
Verbul caracteristic: "A simti" ("Eu SIMT"), reprezinta emotia, atasamentul fata de familie si trecut

Numere norocoase: 3 si 7
Piatra pretioasa: Smaraldul sau Onixul negru
Metal: Argint

Ziua norocoasa: Luni
Animale potrivite: Broasca testoasa, alte animale cu carapace
Locuri prielnice: cele situate langa ape
Cuvinte cheie: sensibilitate, fecunditate, copilarie, sentiment, atasament, camin, ereditate, influentabilitate, radacini, gestatie, trecut, 
plasticitate, patriotism
 Meserii indicate: paznic de noapte, restaurante (bauturi), vanzari (jucarii, jocuri, imbracaminte), gradinite de copii, crese, apa, lichide,decorator, notar, agent imobiliar, oncolog, istoric, primar, romancier, navigator.

Aspectul fizic: statura mijlocie, foarte rar inalta, figura palida, rotunda, trasaturi fine, par castaniu, ochi uneori mici, adesea de culoare cenusiu-albastra; aspect general agreabil, destul de fragil insa. Diferentele sunt date de planete, pozitia si aspectele acestora.

RACUL aduce, in interpretari, emotie, interiorizare si dramatizare. in interpretari acest semn este privit cu retinere de astrologi, pentru ca aduce melancolie, tendinta de repliere si o usurinta teribila in a bate in retragere. Cu toate acestea Racul este locul de maxima tenacitate din tema si, de asemenea, sectorul unde nativul poate coabita in resemnare cu dificultatile vietii, pe care si le va dramatiza. Accentuarea negativa a Racului in tema aduce multe dificultati ce pot fi depasite numai prin munca si tenacitate.

Descriere:
RACUL simbolizeaza perioada in care apar fructele, maturizare germenului fecundat intr-un elan vital de nestapanit. Asociem imaginea “racului”, profilul sau existential cu tot ceea ce inseamna vatra, mama, familie, popor, tara. Metafora cea mai reprezentativa pentru el este cea a apelor adanci, denotand profunzimea (discretia) nativilor.
Sunt foarte sensibili si extrem de emotivi, sentimentali si usor impresionabili. Luna are o mare influenta asupra lor si diferitele ei faze determina stari sufletesti schimbatoare. in aspectele lor cele mai putin laudabile pot fi irascibili, excentrici si agitati. Nu e intotdeauna foarte usor sa intelegi un rac. Chiar atunci cand pare foarte sociabil si transparent, veti constata ca sensul actiunilor sale e adesea o veritabila problema de enigmistica.
Ceea cel face de temut este consecventa pe care o reliefeaza in tot ce face si care se poate lesne transforma in incapatanare. El va sfarsi in cele din urma prin a-si atinge scopul si nimeni nu va putea sa spuna vreodata ca nu e meritul lui. Idealul sau este in general indreptat spre o situatie materiala solida si va face totul ca sa o obtina. Este foarte conservator si traditionalist.
Copilul Rac este foarte problematic si necesita un tratament deosebit. Are nevoie de afectiune si de incurajari permanente pentru a se simti confortabil. Poate intampina probleme in comunicare si va fi dificil pentru el sa-si impartaseasca nedumeririle si problemele. Prefera jocurile linistite, pasnice nu le place sub nici o forma violenta.