Parintii mei au cumparat un televizor si o combina frigorifica so au platit suma de 17 798. Cand am intrebat cat costa televizorul, tata mi-a raspuns ca a costat cu 2 100 lei mai mult decat un aragaz cu pretul 4 199 lei. Ajuta-ma sa socotesc cat au platit parintii mei pe televizor si cat pe combinafrigorifica.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T16:43:26+02:00
4199 + 2100 = 6299 lei a costat televizorul.
17798 - 6299 = 11499 lei a costat combina frigorifica.
3 5 3
2014-10-28T16:44:02+02:00
4.199 lei+2.100 lei=6.299 lei (cat a costat telvizorul)
17.798-6.299=11.499 lei (cat a costat combina frigorifica)
Sper ca iti va fii de folos!