Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-01T17:00:48+02:00
X=număr
x+ \frac{x}{2}+ \frac{x}{4} = 357 Amplificăm x-ul cu 4,  \frac{x}{2} cu 2 iar  \frac{x}{4} rămâne aşa  Iar ca să scăpăm de linia de fracţie amplificăm şi 357 cu 4. Astfel obţinem:
4x+2x+x=1428
7x=1428
x= \frac{1428}{7}
x=204
Sper că te-am ajutat! :)
7 4 7
2014-03-01T20:00:27+02:00
 Numarul l__l__l__l__l
 Doimea  l__l__l
Patrimea l__l

Numarul+Doimea+Patrimea=357 (Tragi o acolada si scrii 357)
1)357:7(7= numarul segmentelor)=51(patrimea numarului)
2)51x2=102(doimea numarului)
3)102x2=204(Numarul)
       R: 204            Sper ca te-am putut ajuta.
5 5 5