Răspunsuri

2014-03-01T16:41:24+02:00
Fotosinteza plantelor , deoarece acestea produc oxigen
trebuie sa fac un referat, mai multe idei daca se poate!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-01T16:44:51+02:00
Dioxidul de carbon este foarte important pentru fotosinteza plantelor pentru ca ele transforma acest dioxid de carbon cu ajutorul clorifilei in glucide, lipide si proteine. Reactia are loc cu degajare de Oxigen ceea ce este vital pentru noi sa putem trai. Este un fel de ajutor reciproc. De aceea nu e bine sa dormi noapte cu o planta in camera. Pentru ca ea neavand lumina va produce o reactie inversa. Aceea de transformare a oxigenului in dioxid de carbon. Sper ca ai inteles ceva.
7 4 7