Răspunsuri

2014-10-28T16:30:13+02:00
 copilăria lui Nică este de fapt copilăria copilului universal, cu poznele şi cu joaca adecvată vârstei. În Amintirile lui Creangă nu este nimic individual, nimic cu caracter de confesiune, ori de jurnal

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T16:39:31+02:00
1.Naratorul intr-o toamna aurie a auzit la Hanul Ancutei multe povesti.
2.Personajele prezente la han sunt:oameni incercati,mesteri,cealalta Ancuta,mos Leonte,comisul Ionita, boierul(Voda) etc.
3.Comisul Ionita povesteste celor de la han cum l-a intalinit pe Voda si dreptatea pe care acesta i-a facut-o.
4.Dupa ce isi termina povestirea Comisul Ionita le promite o alta istorisire mult mai interesanta.
2 5 2