Răspunsuri

2014-10-28T16:31:42+02:00
Gramada=ingramadi, gramajoara gram, ingramadire,ingramadit
gheata=inghetat,inghetata,reingheta,inghet ,ghetus
tinerete-tirenel,tineret.tineresc ,batranete, a intineri.
75 4 75
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T16:31:59+02:00
Gramada=ingramadit,ingramadeala,ingramadire,ingramaditor
gheata=inghet,inghetata,inghetat,neinghetat,inghetare,ghetus,dezghetat
tinerete=tanar, (a) intineri,tinerel,tineresc,tinerte,tinerit
73 4 73
Mersi
cu placere :)
Multumesc mut salvatoare mea pentru tema de azi !