Răspunsuri

2014-10-28T16:23:40+02:00
Dimineata-seara
rasare-apune
tarziu-devreme
zi-noapte
la gradina zoologica am vazut un tigrut vesel si jucaus.
elefantica din cartea cu povesti face multe nazbatii

2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T16:26:10+02:00
Dimineata-seara; rasare-apune;tarziu-devreme;zi-noapte                                          La zoo era un tigrut foarte dragut.                                                                        

1 5 1