Răspunsuri

2014-10-28T16:16:58+02:00
1177 + 1179 = 2356
2356 * 2 = 4712 dublul sumei vecinilor lui 1178
2046 - cel mai mic nr. din 4 cifre pare
2046 + 4712 = 6758
gresit 2468 nu este cel mai mic nr.de 4 cifre diferite pare
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T16:29:25+02:00
2046=cel mai mic nr.format din 4 cifre pare diferite
1177+1179=2356 suma vecinilor lui 1178
2356x2=4712 dublul sumei vecinilor
2046+4712=6758 raspuns
corect, multumesc
ms f mult
cu placere
si multu mesc de apreciere