Buna!am o tema la limba romana si sunt cam confuza ce antonime sa scriu la exercitiul acesta.aicea scrie asa. alcatuiti cate un enunt cu doua dintre ele:
aici,brav,a coase,demn,a iesi,intuneric,libertate,sus va rog astept raspunsuri cat mai repede.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T16:10:56+02:00
Aici-acolo
a iesi-a intra
intuneric-lumina
sus-jos
brav-fricos
Mama a iesit acum din magazin.
Afara s-a facut brusc intuneric.

2014-10-28T16:15:04+02:00
Aici-acolo; brav-fricos,las,neîndrăznet; a coase-a descoase; a iesi-a intra; intuneric-lumina; libertate-robie,captivitate; sus-jos                                                              Am fost acolo,dar era intuneric.                                                                               Nu este demn,sa fie liber.
demn-nedemn
1 5 1