Răspunsuri

2014-10-28T16:06:19+02:00
Uneori imi amintesc vag de prima mea zi de scoala... larma vesela in curtea mica, ticsita de ghemotoace umblatoare, albe si albastre, agatate de ghiozdane imense si de buchete multicolore. Alteori imi trec prin minte primele zile din viața mea de licean... curtea imensă, impanzita de castani cu frunze muiate in miere si rugina, pe sub care se amesteca emotii inabusite, zambete fugare, priviri intrebatoare, teama de necunoscut si dorinta de a explora noul. Atunci, demult, nu stiam ca zilele acestea de-nceput vor reveni mereu, in fiecare toamna, altfel... Am aflat-o intr-o zi de septembrie, aceeasi ca in fiecare an... cand nu mai purtam uniforma si nici ghizdan in spate, ci catalog sub brat si cand dorinta de a explora se transformase in alt fel de emotie aceea de a cunoaste omuleti pe care eu urma sa ii transform pe indelete in oameni mari. Zi de toamna, invaluita in aroma de frunze plutitoare si de vise al caror nume nu-l stiam inca  - prima zi de scoala a unui profesor... pe care de atunci incoace o retraiesc in fiecare an cu alta emotie
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T16:11:53+02:00
un nou inceput de an scolar se incepe cu cumpararea rechizitelor scolare elevii se pregatesk de 1 septembrie vin in camashe la scoala
2 5 2