Intr-o clasa sunt 27 elevi. notam cu b numarul baietilor si cu f numarul fetelor din clasa .
a) Cu datele problemei, scrie o egalitate, continand numerele f sib .
b) afla pe f daca b=17.
c) afla peb daca f=15.
Va multumesc de raspuns ! :*

2

Răspunsuri

2014-10-28T16:03:47+02:00
A) f + b = 27 elevi
b) f + 17 = 27
f = 27 - 17
f = 10
c) 15 + b = 27
b = 27 - 15
b = 12
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T16:04:17+02:00
A) f+b=27
b) b+f=27
    17+f=27
f=27-17=10
c) b+f=27
b+15=27
b=27-15
b=12
1 5 1