Folosind o singura data cifrele 3, 9, 6, 1, 0 scrieti cel mai mare numar impar de cinci cifre, care are la zeci 3 si cel mai mic numar par de cinci cifre cu cifra 9 pe locul sutelor, apoi faceti suma si diferenta dintre numerele gasite.

2

Răspunsuri

2014-10-28T16:02:30+02:00
A) 96031
b) 10936
96031+10936=106967.
96031-10936=85095.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T16:09:07+02:00
96031=cel mai mare nr.impar care are la zeci 3
10936=cel mai mic nr.par cu cifra 9 la sute
96031+10936=106967 suma
96031-10936=85095
2 5 2