Răspunsuri

2014-03-01T16:14:49+02:00
Hey!
părere de rău=regret
facere de bine=ajutor sau generozitate(eu optez mai mult pentru prima dar este alege ta)
verzi şi uscate=aiureli
ucigă-l toacă=strigoi (aici nu am fost sigură însă am căutat pe Internet şi asta mi-a dat)
Sper că te-am ajutat! :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-01T16:17:29+02:00
PARERE DE RAU= REGRET
FACERE DE BINE= AJUTORARE
VERZI SI USCATE= (NU AIURELI), DEFAPT INSEAMNA DURERE, DEFINITIA DIN DICTIONAR
UCIGA-I TOACA = STRIGOI .... MULT NOROC