Răspunsuri

2014-10-28T15:55:41+02:00
Afara ploua foarte tare. La strasina curgea apa prin burlan. Andrei alerga prin ploaie , eu strigam la el sa intre in casa . Cand a intrat,l-am intrebat de ce alerga prin ploaie atunci am aflat ca el venea acasa si ca l-a prins ploaia pe drum. Diseara vom povesti o intamplare dintr-o carte iar apoi veti sti despre ce e vorba.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T15:56:15+02:00
La țară
Dimineața aceasta eu am mers împreună cu familia mea la țară, la a mea bunică.Era soare și un cer senin. Ne-am suit în mașină și am plecat
Când am ajuns acolo,ploua foarte tare. De pe streșini curgea multă apă. La un moment dat, am aflat că bunica și-a găsit cartea cu povești de când era ea mică.
Bunica a început să citească. Povestea era foarte interesantă.Ea nea spus că și noi la rândul nostru vom povesti nepoților noștri această poveste. La un moment dată, s-a luat curentul. Era întuneric.Eu strigam de frică. Pisica mea alerga de colo-n coace.Până la urmă a revenit lumina
A fost cu adevărat o aventură.
1 5 1