Răspunsuri

2014-10-28T15:43:41+02:00
 A facut-o sa planga . 
S-a dus sa cumpere mere . 
Nu-i pasa de nimeni in afara de ea .
13 4 13
multumesc
Andrea a facut-o sa râda pe colega ei .
Orele s-a terminat .
Anei nu-i pasa se ceilalti .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T15:44:09+02:00
Irina a facut-o de ras pe prietena ei
Mama s-a dus la brutarie sa cumpere paine
Nu-i copil mai frumos decat mine
10 3 10