Răspunsuri

2014-10-28T15:42:20+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A dezlega
necinstit
desfrunzit
anormal
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T15:45:47+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
dezlega
necinstit
desfrunzit
anormal sau paranormal
1 5 1