Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T15:43:48+02:00
Orasenii sau feudalii erau cei ce erau proprietari(aveau ceva). Ei traiau in orase si isi petreceau viata slusind Regele.
Sper  ca te-am ajutat Bia#
2014-10-28T19:25:00+02:00
Orasenii erau oamenii(civilizati) care stateau in cetate cand era un atac ei locuiau deja in cetate iar tarani pana ce fugeau sa ajunga la ea mureau deoarece arcasi trageau sageti peste toti ei plateu tribut la rege erau tratati ca niste animale si toate animalele care le aveau trebuiau sa imparta un sfert la rege sper ca team ajutat