Intro scoala sunt inscrisi la ciclul primar 1745 de elevi iar la ciclul gimnazial cu 694 elevi mai multi intr-o zi au lipsit 19 elevi din ciclul primar si 28 elevi de la cel gimnazial cati elevi au fost la scoala in acea zi

2

Răspunsuri

2014-10-28T15:39:48+02:00
1745 + 694 = 2439 elevi inscrisi la gimnaziu
1745 + 2439 = 4184 total elevi inscrisi
19 + 28 = 47 elevi care au lipsit
4184 - 47 = 4137 elevi prezenti

19 4 19
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T15:43:04+02:00


1745+694=2439elevi de la gimnaziu

1745+2439=4184elevi

19+28=47elevi au lipsit

4184-47=4137elevi au fost in acea zi

13 4 13