Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T15:37:21+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
bizar, straniu, neobişnuit, extraordinar, uluitor, stupefiant
2 5 2
2014-10-28T15:37:53+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Socant,care iesein comun repede,de mirare,inspaimantator,curios