BUNA! VA RPG SA MA AJUTATI LA ACESTE EXERCITII!!!! :)

1.Gasiti un sinonim pt. urmatoarele unitati frazeologice: slab de inger, tras de par, apa de colonie, a intoarce pe dos, a strica orzul pe gaste, a umbla cu ocaua mica, cap patrat, braul cerului.

2. Gasiti cate o expresie sinonima cu urmatoarele unitati frazeologice: as-i lua talpasita, a ajunge la sapa de lemn, a lua la trei pazaste, a strange funia la par.

VA ROG SA MA AJUTATI LA ACESTE EXERCITII!

2
La exercitiul 2, ESTE O GRESEALA!!!!!!!! MU ESTE PAZASTE, ESTE PAZESTE!
nu*

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T15:40:15+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1.  slab de inger = sensibil
  tras de par = exagerat
 apa de colonie = parfum
a intoarce pe dos = a rasucii
a strica orzul pe gaste = a rispii
cap patrat = prost
braul cerului = orizont

2.
a-si lua talpasita = a se cara
a ajunge la sapa de lemn =  a junge sarac lipit pamantului
a lua la 3 pazeste = a lua la rost
a strangie funia la par = a strange cureaua

1 5 1
2014-10-28T15:46:41+02:00
1.slab de inger=fricos
tras de par=fortat
apa de colonie=parfum
a intoarce pe dos= a indispune
a strica orzul pe gaste=a risipi
a umbla cu ocaua mare=a minti
cap patrat=prostanac 
braul cerului=curcubeu

2.a-si lua talpita=a pleca
a ajunge in sapa de lemn=a muri
a lua la trei pazeste=a certa 
a strange funia la par=a se zgarci

1 5 1