Clasifica adjectivele ce urmaza in:
a) adjective cu 4 terminatii;
b) adjective cu 3 terminatii;
c) adjective cu 2 termenatii;
d) adjective invariabile .
Albastru, dulce,cald,cuminte,rosu,nou,lung,bej,mare,biruitor,drag,viu,roz,fricos,straniu,vinovat,larg,cinstit,vechi.

2

Răspunsuri

2014-03-01T15:41:02+02:00

c)dulce,cuminte,mare

b)rosu,nou,biruitor,roz,viu,straniu,larg,vechi


a)cald,fricos,vinovat,cinstit

d)bej

asa cred ca vine daca nu cumva nu m-am incurcat printre cuvinte



3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-01T16:01:16+02:00

a)cald,fricos,vinovat,cinstit
b)rosu,nou,biruitor,roz,viu,straniu,larg,vechi
C)dulce,cuminte,mare
d)bej
8 4 8