Răspunsuri

2014-10-28T15:19:46+02:00
 pai scrie despre zilele frumoase si interesante din viata ta si sa ai expresii frumoase
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T15:20:59+02:00
CRED CA TREBUIE SA SCRII CA  FIECARE ZI ESTE ALTFEL AICI SE REFERA LA GUST
IAR LA MIROS TREBUIE SA scrii ca in fiecare zi se intampla altceva este altfel bune rele nu conteaza ele formeaza ziua
mai multe zile formeaza viata cum si gustul si mirosul +incrediente potrivite formeaza o mancare