Răspunsuri

2014-10-28T15:15:23+02:00
USCATE-ADJECTIV
NALTUL-ADJECTIV
DESCHISA-ADJECTIV
INVERZITA-ADJECTIV
URIAS-SUBSTANTIV
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T15:15:33+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Uscate-adj. prov din vb la participiu. Deschisa-adj.prov din vb la participiu Inverzita-cred ca este tot adj.prov din vb la particiu Urias-adj. p-zis. ( propriu-ziz) Sper ca te-am ajutat.:)
1 5 1