Indicati 3 cuvinte din campul lexical al substantivului profesor.Un cuvant din familia lexicala a adjectivului mare.Sinonimele cuvintelor fioros;jale;prapad.antonimul cuvantului inarmat.Va rog sa ma ajutati!

2

Răspunsuri

2014-10-28T15:08:21+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T15:09:49+02:00
Profesor=caiet,carte        mare=maricel    fioros=rau      jale=tristete     inarmat=armat
3 3 3