Completati cu v-a si cu va:

felicia ....... trimite o scrisoare bunicilor,din tabara. Dupa aceea, cum ...... relatat inainte de plecare, ea ....... vizita ACVARIUL din CONSTANTA. Cristina a avut aceeasi idee cu sora ei si .... merge impreuna cu Felicia in DELTA DUNARII.
Cred ca ........ fi o vacanta de neuitat!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T15:06:41+02:00
Felicia va trimite o scrisoare buncicilor din tabara. Dupa aceea , cum v-a relatat inainte de plecare , ea va vizita Acvariul din Constanta . Cristina a avut aceeasi idee cu sora ei si v-a merge impreuna cu Felicia in Delta Dunarii . Cred ca va fi o vacanta de neuitat!
2 5 2
2014-10-28T15:17:19+02:00
Felicia v-a trimite o scrisoare bunicilor din tabara.dupa aceea ,cum v-arelatat,inainte de plecare,ea v-a vizita acvariul din Constanta.cristina a avut aceeasi idee cu sora ei si va merge impreuna cu Felicia in DELTA DUNARII.CRED CA VA FI O VACANTA DE NEUITAT!