Daca intr-un paralelipiped dreptungic sunt 270000 l de apa la ce h va fi apa? Va rog sa ma ajutati

2
care sunt cotele prismei ? Lungime, latime , inaltime ?
lungimea=15 m, l=10m si h=2m
scuze ii paralelipiped dr nu prisma

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-01T14:59:33+02:00
V=Lxlxh
V=270000 litrii=270 m cubi apa
270=15x10xh
h=270:150
h = 1,8 m este inaltimea pana la care urca apa
2014-03-01T15:20:06+02:00

270000l=270000dm³=270m³

270=15x10xh
h2=270:150
h2 = 1,8 m