Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T14:59:17+02:00
Eclipsa-elipsa
dental-dentar
imigrat-emigrat
condur-contur
colinar-coliniar
cazier-casier
emis-demis
viers-vers
2014-10-28T15:03:14+02:00
Eclipsa - clipsa, eclisa.
Dental - mental, dentar.
Imigrat - imigrant, emigrat, imigrat.
Condur - conduce, contur, condus, conduct.
Colinar - colina, cochinar, colivar, culinar, apolinar.
Cazier - cartier, casier, caier.
Emis - emite, admis, omis, demis, emers.
Viers - ghiers, vinars, vier.


7 4 7