Răspunsuri

2014-10-28T14:50:37+02:00
385 +x =533 => x= 533-385 x=148

x-189=257 => x= 257+189 x=446
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T14:54:37+02:00
385+x=721-188 
Rezolvăm ( 721-188 )
385+x=533 ( cât a făcut 721-188 , tragi si tu o linie să le unești ca să fie înțeles :)
x=533-385
x=148
p: 385+148=533 :)

x-189=425-168
Rezolvăm ( 425 - 168, tragi o linie ca să fie unit ca să fie înțeles )
x-189=257(cât a dat 425-168)
x=189+257
x=446
p:446-189=257 

Succes! Sper că ai înțeles
1 5 1