Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T14:48:43+02:00
Pai e simplu.
Toate nr pare de la 0 pana la 9 sunt : 0 , 2 , 4 , 6 ,8
Si inlocuim "a"-ul cu aceste nr,  0742 , 2742 , 4742 , 6742 , 8742
Si suma nr este:
la 0742->0+7+4+2=13
la 2742->2+7+4+2=15
la 4742->4+7+4+2=17
la 6742->6+7+4+2=19
la 8742->8+7+4+2=21
da dar trebuia sa spui ca a742 e un numar
iti cere suma tuturor nr. nu suma cifrelor!
akm am vazut
da tu ai facut bn
La un magazin s-au adus 835 de ziare si reviste.Dupa ce s-au vandut tot atatea ziare cate reviste,la magazin au ramas doar 335 de ziare
Cate ziare si reviste s-au adus la magazin?
ma poti ajuta si la asta?
2014-10-28T14:49:11+02:00
A=2,4,6,8
2742+4742+6472+8742=22698
La un magazin s-au adus 835 de ziare si reviste.Dupa ce s-au vandut tot atatea ziare cate reviste,la magazin au ramas doar 335 de ziare
Cate ziare si reviste s-au adus la magazin?
ma poti ajuta si la asta?
deci ma poti ajuta?
835-335=500(egalitatea dintre ziare si reviste) 500:2=250(reviste) 250+335=585(ziare)