Tradu urmatoarele propoziti in engleza
marul tau este verde
aceasta este o piersica albastra
capsuna mea este rosie
acesta este un pepene roz
capsuna ei este galbena
cainele mariei este negru
portoca;la ei e maro
pestele lui razvan e albastru

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T14:35:40+02:00
Your apple is  green
This is a bluea peach
My strawberry is red
This is a pink watermelloon
Her strawberry is yellow
Mary`s dog is black
Her orange is brown
Razvan`s fish in blue
se pune mai intai culoarea apoi lucrul
se scrie intai culoare numai atunci cand se afla langa substantiv, si are rol de atribut, in rest se patreaza ordinea
2014-10-28T14:40:30+02:00
Your apple is green.
This is a blue peach.
My strawberry is red.
This is a pink melon.
Her strawberry is yellow.
Mary's dog is black.
Her orange is brown.
Razvan's fish is blue.
1 5 1