Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-01T14:36:28+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Succint poate , nu succit ! Inseamna sa prezinti pe scurt observatiile tale !
1 5 1
2014-03-01T14:37:33+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Sa povestesti , sa zici pe scurt ;d 
2 5 2